ŞEYTAN VADİSİ BÜYÜLÜ KÖŞKTE BİR GECE GEÇİRDİK! - Paranormal Olaylar

  Показвания 1,265,603

Nova Prospekt

преди 3 години

DİKKAT! Videoyu İzlemeye başlamadan önce burayı kesinlikle okumanızı istiyoruz.Bu videoda Şeytan vadisi diye anılan bir dağda bulunan, büyülenmiş bir evi inceliyoruz.Evi bulana kadar ve bulduktan sonrada başımıza oldukça ürpertici olaylar geliyor.Bu olaylardan bazıları açıklana bilirken, bazıları açıklanamayacak düzeyde. Videoyu başından sonuna kadar izleyin, olayları çözmemize yardımcı olun! Hedef 60.000 Beğeni!
►Yeni videoları kaçırmamak için 'ABONE OL' tuşuna basmayı ve ZİL'e tıklayarak bildirimleri açmayı unutmayın: bit.ly/NGejZa
Uzun ve karanlık bir orman yolundan, vadiye ulaşıyoruz ve "büyülü konağı" bulmaya çalışıyoruz.Hava oldukça soğuk ve ürpertici bir atmosfere sahip.Uzun arayışların ardından konağı buluyoruz... başımıza gerek konak içerisinde gerekse aradığımız orman yolunda açıklanamayan olaylar geliyor.
Video boyunca sanki birileri bizi izliyormuş gibi ve bizimle oyun oynuyorlarmış gibi oldu, evin içerisinde koşuşturma sesleri, yıkılma ve kırılma sesleri duyduk.Lakin bütün bunlar dışında çok ürpertici ve açıklanamayan olaylarda yaşadık.
Videoyu izlerken Instagram üzerinden bizlere; fotoğraf veya video yollayabilirsiniz, yollayanlara cevap vereceğiz. Hedef 60.000 Beğeni!
Ama gözden kaçırdığımız veya duyamadığımız bir çok olay olabilir, videoyu başından sonuna kadar izleyin, olayları çözmemize yardımcı olun.Gördüklerinizi ve duyduklarınızı yorumlarda belirtin!
Bakalım kimler neler bulacak...
Ayrıca hiç bir sponsorum olmadığı için sizden yardım istiyorum maalesef... Videoyu beğenerek ve yorum yaparak destek olabilirsiniz.Bana ulaşabileceğiniz adresler şu şekilde:
Can Yavuz: canxyavuzx
Arifhan Durmuş: arifhanx
Fikir Atolyesi (Seslendirmenimiz) bgcd.info/clip/e6mGAZxGr_gRqmBCKobC0w.html
emnstc
Daha fazlası için lütfen beğenmeyi unutmayın❤
Yeni videoları kaçırmamak için ABONE OL bit.ly/NGejZa
Twitter: canxyavuzx
SNAPCHAT: novaoverlord
FACEBOOK: ProspektNova/
Merhaba, videoları sizlere en iyi ve en kaliteli şekilde iletmek için çaba sarf ediyoruz.Video çekimleri sırasında oldukça zorlanıyoruz ve zaman harcıyoruz.Daha kaliteli videolar çekmemiz ve bizlere destek olmak için videoyu "beğenmeyi" unutmayın.
Teşekkürler.

Коментари
Mustafa Ürün
Mustafa Ürün преди 7 часа
Yıl 2021 hayla izleyen +1
XXXTencation cc
XXXTencation cc преди 15 часа
Nen kastamouluyum
ERDEM USLU
ERDEM USLU преди ден
Hocam bende Kastamonuluyum oraya geldim olaylar yasadı biri gördüm cinli kadın kayboldu yolda giderken arkamı cekti okadar
Kerem 123
Kerem 123 преди 10 дни
Amerikan lara sesleniyorum adrenalin sporu yerine bunu yapın videolaara bòyle vidyolara katılın
Rojhat Kral
Rojhat Kral преди 16 дни
Can sen Felak süresini okuma abi tövbe estağfirullah valla çok gülüyorum Felak okuyunca ( not Felak süresini okumayi öğren 🤣)
Rojhat Kral
Rojhat Kral преди 16 дни
Lan Can ne adamsın la 26 .15 ana ana gotume bişey değdi diyor öldüm burda 🤣🤣
deli psikopat biri
deli psikopat biri преди 16 дни
Emeğine sağlık abii❤⛓
Oyuncu Kız
Oyuncu Kız преди 16 дни
Can: Niyetimiz çalmak çırpmak değil döküp kırmak değil define değill büyü bozmakdeğil Cinler: Gençler bizimkiler geldi sıkıntı yok (Arifhanın üstüne çarşaf gelir) Arifhan: Ananı skim lan Cinler: sorry api yanlışıkla oldu 😂😂😂😂😂😂
Oyuncu Kız
Oyuncu Kız преди 16 дни
Ana kastamonuya hoş geldiniz abi ben de kastamonuluyum ve burda çok panarolmal olaylar var ve ormanlarda ayı çíkma tehlikesi ℅50 dikkat edin
İrem Çelik
İrem Çelik преди 18 дни
Bişey diyeceğim diyelimki katıldım yaşım bu arada 13 bana musallat olurlarmı?
Nurdan Elci
Nurdan Elci преди 19 дни
Gödü gödü
Nurdan Elci
Nurdan Elci преди 19 дни
Adana merkez patlıyo herkez
Emin Qasımov
Emin Qasımov преди 24 дни
Hep videonun sonunda kacirlar
Tirex Gamer
Tirex Gamer преди месец
Vay be Memleketime bile uğramışsınız yanlız ayı cıkabilü dikkat edin
Ercan Avcı
Ercan Avcı преди месец
0:28 başlıyor ddx
Oyun Gezegeni
Oyun Gezegeni преди месец
"Sana bir şey diyim hacı"
Mr. Koçak
Mr. Koçak преди месец
O telefon ekranını gece uyanınca kotkmuyonuz mu ya krkfk😅
Emrah Arslanturk
Emrah Arslanturk преди месец
VİDEONUN BAŞLANGIÇINDA DEFİNE ARYACAĞIZ DİYORSUNUZ VE DEVAMINDA NİYETİMİZ DEFİNE ARAMAK DEĞİLDİR DİYORSUNUZ EEE BİR DEDİĞİNİZ BİRİNİ TUTMUYOR NASIL OLCAK ŞİMDİ BİR İZAHINI BEKLİYORUZ CAN YAVUZ VE KUZENİ
Murat Bilener
Murat Bilener преди месец
Can şu küfürü bıraksan adam gibi adam olursun şu küfür olmasa
Hosein Asgari
Hosein Asgari преди месец
یاخدا چه جای ترستناکیم. هست چجوری حالا اینا جرعت میکنن برن اینجور جاها 😱
Ceylin Aarabacı
Ceylin Aarabacı преди месец
Bu videoyu altına sıçacağı için tuvalette izleyenler +1
TusemS
TusemS преди месец
17:38 tavan arasındaki kapı haraket ediyor
Azra Arslan
Azra Arslan преди месец
ARİF : NİYE FISILDIYOZ LAN CAN : SESİ DUYMADIN MI OLUM CİN : BEN GELDİM OLUM TABİ FISILDİCANIZ 😈😈
ufuk yıldız
ufuk yıldız преди месец
Kastamonu ya gidin Taşköprü köyleri cok tehlikeli
MUHAMMED EREN Toğum
MUHAMMED EREN Toğum преди месец
Çok küfür ediyosunuz nerdeyse her videonuzda küfür ediyosunuz
İbrahim Etem Kapıcı
İbrahim Etem Kapıcı преди месец
Tekrar gitmelerini isteyenler +1
Aygul Əsədova
Aygul Əsədova преди 2 месеца
26:13 de can lan qötüme birşeydeydi arfan kapıdeydi abi orda tam cidiyetim bozuldu korkum qitdi
Gaming Master
Gaming Master преди 2 месеца
34:35 yalnız değilsin abi
KADİR ÜTÜK
KADİR ÜTÜK преди 2 месеца
Abi altima sictim yemin ederim Gûl ouzû birabbin nas melikin nas ilahin nas minserrin vesvasil han nas ellezi yu ves fisu fisu durin nass minel cinneti vennas
Malik Gültepe
Malik Gültepe преди 2 месеца
Altıma ettim
Semiha Yilanci
Semiha Yilanci преди 2 месеца
Bunlarla biri çok güzel oynuyor 😂😂😂😁😁😁
Bayern Münih
Bayern Münih преди 2 месеца
16:35 de durdurun çatıda ki tahta boşluklarının aradında 2 tane göz var sizi izleyen
ali ozan akçil
ali ozan akçil преди 2 месеца
izliyom izliyom sonra ne yatabiliyom nede wc ye gidebiliyom
Yasar Kurt
Yasar Kurt преди 2 месеца
Het girdiğin odaya 1 tane kamera koy çıkarkende kameraları topla eğer paranormal olaylar yakaladiysan kamera da bizimle paylaş
OrhanPoyraz Y.
OrhanPoyraz Y. преди 2 месеца
Vaka Araştıracağız Ne Vakası ? CİN (Gülmekten Ölecektim azdaha)
ISeSSiZTaklACıI
ISeSSiZTaklACıI преди 2 месеца
abi 31.23 duvar sallanıyo
umut Akkuss
umut Akkuss преди 2 месеца
Abi tabelanın içinde çocuk var tarla
Gariban
Gariban преди 2 месеца
Küfür etmeseniz video başarılı olucak
Namık Kemal Özkan
Namık Kemal Özkan преди 2 месеца
Oğlum her videonuzda küfür ediyorsunuz yazıklar olsun bu çekimlerinizi kadınlar kızlar her kesimden insanlar takip ediyor madem cesaretiniz yok cekmeyin kardeşim böyle videolar çok ayıp böyle küfür ederek abone toplayamassınız birde tuvalette besmele çekilmez bunu dikkate alınız destur diyerek girin.
selovesllen
selovesllen преди 2 месеца
Küfür yerine Allahuekber deseler daha iyi👍👍👍👍
Mustafaali Yalcin
Mustafaali Yalcin преди 3 месеца
ABI 5 29 UNCU SANIYEDE IKI GOZ GORDUM AGACIB ARKASINDA
Game Slayer
Game Slayer преди 3 месеца
arif durr götüme bişey batıyo
Game Slayer
Game Slayer преди 3 месеца
can: anskm ha cinler:gel de *** hele bi gelde ***
Ömer Karadeniz
Ömer Karadeniz преди 3 месеца
abi ben zerre korkmuyomya altımıza sıcak öyle yerlere gitki korkakya seni seviyorum abi sana aboneyim vide olarınada like atıyorum
HN08
HN08 преди 3 месеца
Yil 2020ben hala izliyom
Emre Hıralı
Emre Hıralı преди 3 месеца
Çok boş muhabbet yapıyorsun bu olaylar gerçek olabilir ama hem dua ediyorsun hemde ağzından küfür eksik olmuyor ne saçma bi adamsın videolarını beğeniyorum ama küfür yapmazsan daha iyi
Eli Eliyev
Eli Eliyev преди 3 месеца
Abi kurbanınız oliyim böyle şeyler çekmeyin ya Altıma sışdım
Cevriye Yeşer
Cevriye Yeşer преди 3 месеца
Tamamen dümen tamamen saçmalık
Ismail Alagoz
Ismail Alagoz преди 3 месеца
Önemli birşeylere dokunduğunda birşeyler oluyor.
Nilgün Çakır
Nilgün Çakır преди 3 месеца
Kastamonudan selamlar
Komedi dünyası komedi
Komedi dünyası komedi преди 3 месеца
Aga adam cinin anasına küfür etti hahahaha
MEHMET TURALIOĞLU
MEHMET TURALIOĞLU преди 4 месеца
Araç burası galiba
TÜRKPRO
TÜRKPRO преди 4 месеца
YEMİN EDERİM BU YORUMU BEĞENİCEM 👇YEMİN etin hadi beyen👇
Hüseyin Yılmaz
Hüseyin Yılmaz преди 4 месеца
Küfür ediyorsunuz
selovesllen
selovesllen преди 2 месеца
Evet
Aleyna ÖZTÜRK
Aleyna ÖZTÜRK преди 4 месеца
Can : bismillahirahmanirahim 2 dk sonra Can : anını sikiyimm
Furkan Demir
Furkan Demir преди 4 месеца
3:00 arkadaşlar des durun ne olduğunu söyleyim des dur demek cinleri yanımızdan gider özellikle tuvalete girerken des dur diyin sizi korkutmak istemem ama cinlerin en çok olduğu yerler tuvalet ve banyodur o yüzdem sağ ayakla girip des dur diyin oladabilirler olmayadabilirler ama yinede des dur diyin hemen giderler şimdi diyeceksiniz can abi des dur dedi gitmediler o eve bir yapılmış arkadaşlar hikayede bu eve büyü yapılıp büyü varsa gömmeleri lazım bide des dur derlerse gider cinler
selovesllen
selovesllen преди 2 месеца
Des dur mu destur mu sağ ayakla bir yere adım atmanın anlamı ne
Deli üçlü
Deli üçlü преди 4 месеца
Kastamonu ya gelmiş ben Kastamonu uyum keşke göre bilseydim
Rümii Kilii
Rümii Kilii преди 4 месеца
Ayakkabı yok orda belki adan girdi içere evde ve siz Yukarıda gittiniz ve o adam içere geldi ve o ayakkabı koydu
Eren Aydın
Eren Aydın преди 4 месеца
Kastamonu da yaşıyan benn
Dost Dünyası
Dost Dünyası преди 4 месеца
Dua ile selam ile giriyonuz da küfür etmeseniz birde daha hoş olacak
ауиеи кагdеşiм
ауиеи кагdеşiм преди 4 месеца
6:15 abi sesi fazla abartmışsiniz köpek havlıyor işte
Lexus pubg
Lexus pubg преди 4 месеца
valla abi kastamonu böyle çok sık orman var ve ayı kurt tilki çok var dikkatli olun eğer bida giderseniz yanınıza tüfek falan alınm bende kastamonuluyum
Abdullah Şarkışla
Abdullah Şarkışla преди 4 месеца
abi birgün yaraa yiyicen
Egehan Kenar
Egehan Kenar преди 4 месеца
16:34 göz var
Sunay Tarzan
Sunay Tarzan преди 4 месеца
Ayakkabilar ters duruyordu
Elif su Dolu
Elif su Dolu преди 4 месеца
Can abinin eve girişi : Bismillahirrahmanirrahim , Evden çıkışı : ananı hadi gidelimmmmmmmm ve topuklarlar
utku bakır
utku bakır преди 4 месеца
Abi Allah yardım olsun
SilkroadOnlineResmiTv
SilkroadOnlineResmiTv преди 4 месеца
Ciddi Dürüst Abone Olacaklar Gelsin Ciddi Dürüst Abone Olacakları Yorumlara Bekliyom.....
Oyun Bağımlısı TR
Oyun Bağımlısı TR преди 4 месеца
Abi vidyolara korkutucu müzik tarzi ses den koyma lütfen
Ayşe Bal
Ayşe Bal преди 4 месеца
Çok kufrediyorsunuz
Erdoğan Bingöl
Erdoğan Bingöl преди 4 месеца
5:00 da mavi yerden bir gölge geçiyor dikkatlı bakarsanız görebilirsiniz.
Angel of Death
Angel of Death преди 7 месеца
Abi bundan sonra eve ulaşi ozaman vidiyo aci
papatya
papatya преди 7 месеца
Çok küfür var ya
Mr. Can Bey
Mr. Can Bey преди 7 месеца
Anani s*kim dedikten sonra tovbe estagfurullah demesi hahahahahahah
Böyle hayatı Atla kovalıyım
Böyle hayatı Atla kovalıyım преди 7 месеца
4:56 da mavi yere iyi bakın siyah birşey var
selovesllen
selovesllen преди 2 месеца
Jin
kitap canavarları
kitap canavarları преди 7 месеца
Bide dusunsenize arifan abi yukari cikarken ayagindan biri cekiyomus tum turkiye felç olur herhalde
kitap canavarları
kitap canavarları преди 7 месеца
Can:selamun aleyküm Cin:aleyküm selam Arifan:annskm ses geldi kac Cin:nereye gidiyonuz ya cay koydum
kitap canavarları
kitap canavarları преди 7 месеца
Kimler kulaklık takip kucuk ekranda izledi +1 lesin (ben öyle yaptım)
Minecraft Evinde
Minecraft Evinde преди 7 месеца
Abi siz evin ikinci katına girdiginizde onunuzde bir merdiven vardi sonradan o merdiven oraya geldi (Dikkatli olun!)seviliyorsunuz ABIİİ💕💕
mehmet renklialev
mehmet renklialev преди 7 месеца
2020 de ızleyenler +1
z LoveMyiMpAcT
z LoveMyiMpAcT преди 7 месеца
Ya madem korkuyonuz yapmayin ya birseyde hemen bagiriyosunuz hemen kaciyorsunuz kamarayi bir yere sabitleyin ne oldugunu görürüz
Hamza Berber
Hamza Berber преди 7 месеца
Çok güzel Vidonuz hayranınızım 👋🏾
Erkan Celik
Erkan Celik преди 7 месеца
bu video da tam ormanın derinliğine geldik dediğinizde arifhan burda ayıda vardır dediyi saniyeler içerisinde tam sol üste ağaç ların içine doğru gidiyor o kısmı dikkat li ce izleyin
TsSK Knod
TsSK Knod преди 7 месеца
15:45 sağ köşe alt tavandan parça
tarık tpgl
tarık tpgl преди 7 месеца
34:58 arka ayakabının yanında ayak izi var ters
XXXTencation cc
XXXTencation cc преди 15 часа
Bu millet ne kadar gicik demi kimse beyenmiyo yorumlari
moon light
moon light преди 7 месеца
Can: Allah yallah bismillah
moon light
moon light преди 7 месеца
19:20 Tam mis gibi korkacam diyorum ama IFUDUSYXIFIDUDOGU9E
Musa Karacan
Musa Karacan преди 7 месеца
5.29 da sanki yerden küçük siyah bir duman gibi birşey geçiyor dikkatli bakar mısınız
Naz Official
Naz Official преди 7 месеца
26:12 😂😂
Naz Official
Naz Official преди 7 месеца
24:57 sjsjss
Naz Official
Naz Official преди 7 месеца
16:18 birisi haa diyo nefes gibi
Munzur Yeleser
Munzur Yeleser преди 7 месеца
Abi dikkat edin Cilertehlikeli
Zahir İbrahimov
Zahir İbrahimov преди 8 месеца
Ne vaxti yeni video olocaq
Erdem Pak
Erdem Pak преди 8 месеца
Gördüm bişey girdi mk
Tuğba Aktan
Tuğba Aktan преди 8 месеца
Her evde camdan dışarıyı çekiyorsunuz ya birisi bööööööö diye bagırsa ikinizde felç 🤣🤣
Cengiz Kahraman
Cengiz Kahraman преди 8 месеца
İşin hakkını veriyor
fOX-XYOnO
fOX-XYOnO преди 8 месеца
can : LAN GÖTÜME BİRŞEY DEYDİ arifhan: rüzgardandır
Asif Demirov
Asif Demirov преди 8 месеца
Can abi size bişey olacak diye çok korkuyorum
Orucov Nihat Resad oglu
Orucov Nihat Resad oglu преди 8 месеца
24:04 DE KAPİDA BİR YAZI VAR! (DİKKAT İLE BAKİN)
Murat
Murat преди 8 месеца
15.45 yukardan birşey düştüğü sırada sol kapı içinde bir çift göz beliriyor
Fikriye Durmus
Fikriye Durmus преди 8 месеца
Can abi kapının açılması gidindemek olabilir
CİNCİ KATİL HOCA'NIN EVİNDE BİR GECE GEÇİRDİK! - Paranormal Olaylar
41:15
BÜYÜLÜ İKİZLERLE BİR GECE - Paranormal Olaylar
44:32
Nova Prospekt
Показвания 2,2 млн.
ДЕЦА УБИЙЦИ ( КРИМИНАЛНИ ДОСИЕТА )
9:27
DESI SLAVA MASHUP - DS CLASSICS  |  ДЕСИ СЛАВА (video 2021) 4K
4:28
Desi Slava Official / DESS
Показвания 263 хил.
Juice WRLD - Bad Boy ft. Young Thug (Directed by Cole Bennett)
3:26
Lyrical Lemonade
Показвания 9 млн.
2 ПЪЛНИ ЖЕНИ В 1 ПЪЛНА ВАНА (ft. Niki Gurmanov)
41:05
Çok Güzel Hareketler 2 | Açın Kapıyı Serisi (Tek Parça Full HD)
1:20:03
Çok Güzel Hareketler
Показвания 12 млн.
CİNLERİN MUSALLAT OLDUĞU ÇOCUĞA KURŞUN DÖKTÜK! HERŞEY SON BULDU
51:25
Gerçek Cinayet Hikayeleri | 1.Bölüm
45:03
TRT Belgesel
Показвания 1 млн.
ŞEYTAN DAĞINDA BİR GECE GEÇİRDİK - Paranormal Olay
56:09
Nova Prospekt
Показвания 2,1 млн.
A NIGHT IN KAFIR MAGICIAN'S HOUSE! - (We Found Gin Stone Spell)
54:09
Nova Prospekt
Показвания 800 хил.
HARİTADA GÖRÜNMEYEN CÜHENNA KÖYÜNDE BİR GECE! (KAYBOLDUK)
1:00:00
Nova Prospekt
Показвания 972 хил.
LANETLİ KIZIN EVİNDE BİR GECE! - Paranormal Olaylar
49:06
Nova Prospekt
Показвания 1,7 млн.
We found the place where the devil was born! (Voices from Home)
40:10
Nova Prospekt
Показвания 839 хил.
ДЕЦА УБИЙЦИ ( КРИМИНАЛНИ ДОСИЕТА )
9:27
DESI SLAVA MASHUP - DS CLASSICS  |  ДЕСИ СЛАВА (video 2021) 4K
4:28
Desi Slava Official / DESS
Показвания 263 хил.
Juice WRLD - Bad Boy ft. Young Thug (Directed by Cole Bennett)
3:26
Lyrical Lemonade
Показвания 9 млн.
2 ПЪЛНИ ЖЕНИ В 1 ПЪЛНА ВАНА (ft. Niki Gurmanov)
41:05
ЦУРО РЕАГИРА НА СТАРИЯ ЦУРО
19:27
Alper Chochev
Показвания 52 хил.
Son Yaz 3. Bölüm | Çöp Torbası
2:26:37
Son Yaz
Показвания 971 хил.
15 Способов Пронести СЛАДОСТИ в КИНОТЕАТР !
29:12
Yasak Elma 94. Bölüm
1:53:56
Yasak Elma
Показвания 735 хил.
Какво правя в ЕДИН МОЙ Ден?
11:35
heaveNBUL
Показвания 39 хил.