TEK BAŞIMA LANETLİ EVDE BİR GECE! - Kapana Kısıldım

  Показвания 680,599

Nova Prospekt

преди 8 месеца

Bu video da tek başıma terk edilmiş lanetli evde bir gece geçiriyorum.Fakat bu sefer hiç olmadığı kadar ilginç , tuhaf , esrarengiz , gizemli olaylar oluyor! Videoyu başından sonuna kadar izleyin, olayları çözmemize yardımcı olun!
►Yeni videoları kaçırmamak için 'ABONE OL' tuşuna basmayı ve ZİL'e tıklayarak bildirimleri açmayı unutmayın: bit.ly/NGejZa
Arifhan korona virüsü yüzünden aldığı karantina uygulaması yüzünden bana eşlik edemedi.Bende kanalımızda ilk kez sizinde çok istediğiniz şekilde tek başıma bir vaka araştırmasına gittim.Bu sefer sadece siz ve ben! Video boyunca oldukça gerilim dolu anlar yaşıyorum bazı olaylar karşısında adeta dilim tutuluyor ve buna rağmen sonuna kadar kalmaya çalışıyorum.Ayrıca ritüel yaparak kendimi koruma altına almak için çabalıyorum... Bütün bunlar yetmezmiş gibi eşyaların yer değiştirdiğine hep birlikte şahit oluyoruz.Bazı olaylar saniyeden daha kısa sürede, kameranın önünde gerçekleşiyor.Buna rağmen halen açıklanamayan olaylar oluyor.Videoyu başından sonuna kadar izleyin, olayları çözmemize yardımcı olun!
Videoyu izlerken sosyal medya'da bizi etiketleyerek paylaşın, bizde hikayemizde sizleri paylaşalım.
Daha fazlası için lütfen beğenmeyi unutmayın.
BANA ULAŞABİLECEĞİNİZ YERLER:
Can: canxyavuzx
Arifhan: arifhanx
Nova: nova.prospekt
Twitter: canxyavuzx
SNAPCHAT: novaoverlord
FACEBOOK: ProspektNova/

Коментари
Nova Prospekt
Nova Prospekt преди 8 месеца
Herkese selamun aleyküm ❤️ bu video sizi çok etkileyecek... Bu video bu zamana kadar çektiğimiz en etkileyici ve dehşet verici videolardan birisi oldu.Videoyu başından sonuna kadar izleyin, olayları çözmemize yardımcı olun! Videoyu izlerken instagram üzerinden @canxyavuzx ve @arifhanx ve @nova.prospekt hesaplarını etiketlemeyi unutmayın :) Hikayede paylaşalım... 80.000+ beğeniyi geçtiği zaman ünlü bir korku filminin çekildiği yere gideceğiz. Ayrıca videoda Türkçe alt yazı ekleyenlere bir sonraki videoda teşekkür edeceğiz! Yardımlarınızı bekliyoruz.
Mehmet Sever
Mehmet Sever преди 15 дни
Ev1evetr bmehmet sever
Ahmet can Özdemir
Ahmet can Özdemir преди месец
Abi cinle evli adama ne oldu oraya git abi lütfen giy
Muhammed Çukur oğlu
Muhammed Çukur oğlu преди 2 месеца
Abi lütfen yanıtla 36:14 öyle bir dua varmı çünkü bazen bende böyle yerlere giriyorum böyle sesler duyuyorum kapıların hızla çarptığını görüyorum
Efe Batu Yıldırım
Efe Batu Yıldırım преди 2 месеца
Ben 2 dk içinde kalp krizi geçirirdim
Yavuz Selim Kaplan
Yavuz Selim Kaplan преди 3 месеца
ALEYKÜM SELAM VE RAHMETULLAHİ VE BERAKATUH ALLAHIN CELLE CELALUHU RAHMETİ VE BEREKETİ ÜZERİMİZE OLSUN ÂMİN
Yunus BAkir
Yunus BAkir преди ден
Kuyuyu göstermeden önce ağaçta bir çift göz vardı
Muz ADAM
Muz ADAM преди 2 дни
Abi yüzün degisti 😂😂
Sena Davutoğlu
Sena Davutoğlu преди 2 дни
17:00 Öğrenciler anlık:
Mehmet Emin
Mehmet Emin преди 2 дни
2 sene sonra Nova Prospekt Can : Selamın aleyküm Cin : Oo kanka hoşgeldin gözümüz yollarda kaldı
Şeyma Kömürcü
Şeyma Kömürcü преди 2 дни
Abi bu yorumu mu daha izlemeden yazıyorum lütfen tek başına gitme ya bir şey olur falan
Zahra Achmedova
Zahra Achmedova преди 6 дни
Kufur etmeyin kadinlarda bakir ayip
Eren İbişoğlu
Eren İbişoğlu преди 8 дни
Abi biz burda izlerken altımiza.siciyioz sen nasıl gittin oraya orda biri kameranın önüne atlasa tüm Türkiyeye felç
la_mafiya la_mafiya
la_mafiya la_mafiya преди 11 дни
Abi orada asılı kafa vardı orda görmedin mi
Berat Akbas
Berat Akbas преди 12 дни
28:42 thorun cekicini almışlar
Cypriot King
Cypriot King преди 13 дни
Abi 20:30 da nefes alma sesi geldi ve ya vefme sesi ödum bokuma karisti
Cypriot King
Cypriot King преди 13 дни
Adam cinlerini olduruyodu o sahnedeki merdiven
Cypriot King
Cypriot King преди 13 дни
Bu ev kapalak kizindada yokmuydu ?
Fakir Hane
Fakir Hane преди 13 дни
42:20 hasiktir loaaaan
uce kaya
uce kaya преди 15 дни
Onu siktir edin de girişteki müziği bilen var mı
Ardmel26
Ardmel26 преди 17 дни
Cinler: 42:30 Mega Stonks Cinler: 42:45 Ultura Mega Alfa Not Stonks
Ege Daştanbek
Ege Daştanbek преди 18 дни
Abi sendeki cesaret bende olsa...
Retro
Retro преди 18 дни
abi sen oraya tek başına nasıl gittin amk valla helal olsun izlerken altıma sıcıyom
YaVuZ SeLo ÇM
YaVuZ SeLo ÇM преди 18 дни
Can:ananisikim laaaaan Cin:la bi cam actik ne korkuyon Can: bu odada bise var Cin:anani gelio beyler korkutunda gelemesin sıkarız Can:ananjiiiiii sikiiim gördünüz musun Cin:bu nedir yaaa küfür küfür sg yaaaa Can:cok ürpertici olaylar yaşadım Cin:ohh be gitti
Eda Hakan
Eda Hakan преди 20 дни
Perdelerin saklandığı an orda beyaz baş örtülü birşey gördüm abi🤨 Ve o seccade girişte sandalyeye bıraktıgin seccadeydi ve sandalyeyle birlikte o odaya sonra da diğer odaya serildi ama anlamı nedir bilmem.
Çetin Taşyürek
Çetin Taşyürek преди 20 дни
Her baba yiğidin harcı değildir tek başına vaka çekmek
Selma Inan
Selma Inan преди 21 ден
ABİ PERDENİN ONADINI BENDE GÖRDÜM
Selma Inan
Selma Inan преди 21 ден
ABİ SA TARAFTA BİR VARLIK VARDI VİDYOYA BAŞLAMADAN ÖNCE
Hasan Canik
Hasan Canik преди 22 дни
adam sueryi tersten okuyo ben daha alfabeyi düz söyliyemiyom aq
Ηρώ Πάντζου
Ηρώ Πάντζου преди 22 дни
ya yemin etme kardesim
Ηρώ Πάντζου
Ηρώ Πάντζου преди 22 дни
bir taraftan dua oteki taraftan kufur ya nasil olur boyle bir sey
Efe Oyunda
Efe Oyunda преди 22 дни
Arif abi varken,Can abi: gir mk girmeyeni s2ksinler Can Abi tekken: Bismillahirrahmanirrahim Cesaretimi toplayıp eve gircem
Meleklerin perisi
Meleklerin perisi преди 23 дни
İnanmıyorum sana yüzünden belli 😒 K-U-R-G-U
Furkan Sarı
Furkan Sarı преди 24 дни
Agalarla Csgo girmişimdir o sırada agalar: 15:00
Doğukan Yuca
Doğukan Yuca преди 24 дни
Bir dahakine yılmaz morgülü davet et
BERKAY KÜÇÜK
BERKAY KÜÇÜK преди 24 дни
25:11 5 çarşaflı biri var dışarda
Bahri Günaydı
Bahri Günaydı преди 25 дни
18:06 saniye ulan ben bile korktum adamın ses tonu cırtladı ya
Enes erdem
Enes erdem преди 26 дни
Abi videolar iyi hoşda giriş jeneriği kabuslara girçek şekilde değişin daha sakin olsun
Ömer Oz
Ömer Oz преди 27 дни
Çok korkaklık yapmayın hepsi şov yapıyorsun bir şey yapıyorsan doğru yap eyer korkuyorsan neden yapıyorsun?
FRAZYY -
FRAZYY - преди 29 дни
Ya mezar bize işlemez in cin istiyoruz
THE ARK X
THE ARK X преди 29 дни
Abi bu Cesaret bende bile yok ben olsam direk kaçarım =)
Emre Şentürk
Emre Şentürk преди месец
şöminenin orda onlara benzer yağmur damlalarından olmuş resim tablosu vardı
ROJDA BİLİNMEZ BİLİNMEZ
ROJDA BİLİNMEZ BİLİNMEZ преди месец
Lan o kadar komik yorumlar varki ;onları okumak yetiyor. :) ❤️ ♥️ 😅
ROJDA BİLİNMEZ BİLİNMEZ
ROJDA BİLİNMEZ BİLİNMEZ преди месец
O karanlıkta vallaha ne diyim iyi cesaret. Helal olsun 👏🏻👏🏻
Kerem Uzun
Kerem Uzun преди месец
Alt yazılar efsane
Luna Tahirova
Luna Tahirova преди месец
Can:bu qazeteleri yakıcam Cin:o qazeteler benim için önemli Can:bişey olmaz canım 😂😂
Umut S
Umut S преди месец
12:13 arkadan beyaz bir gölge geçiyor
Mohammad Mohammadi
Mohammad Mohammadi преди месец
Merhaba şiiriniz Farsçaydı. Jane gerçekten varsa, lütfen film çekerken bize yüzlerini açıkça gösterin ve kaçmayın. Ama seslerin yüksek, ama Jane yok. Bu filmde bir adam kullandınız, büyük olasılıkla bu adam sizin kendi işbirlikçinizdir. Birkaç beğeni gerçekten buna değer olduğu için, insanların korkak olduğunu düşündünüz.
İrem Esenli
İrem Esenli преди месец
Bütün videolarını izlemeye çalışıyorum sizleri çok seviyorum çektikleriniz de kendimi buluyorum resmen çok fazla şey yaşadım o yüzden saat sabahın 6.14 ü öğlen 12.34 den beri seni izliyorum aralıksız ama korkacağım şeyler değil benim Hayat tecrübelerim hissizleştirdi🤷‍♀️ emeğine sağlık Harikasın Can Yavuz 🙏🏻🙏🏻🙏🏻🙏🏻
barış kartal
barış kartal преди месец
bu eve 2018 yılındada girmiştin ve evin eşyaları değişik
Burak Ünal
Burak Ünal преди месец
BU AZRA DC SUNUCUSUNDA SENİ İZLEDİK HELAL ET
Tanju Kurt
Tanju Kurt преди месец
Kardeş nie gerine göre alet ariyon ki normal hayatını yaşasana agzın totona dönse daha mutlu olacaksan boksor falan olsaydın ya belkı Mike tyson İn Türk versıyonu olurdun 🙂🙂
23kagan48
23kagan48 преди месец
intro müq
ÖZLEM Çevik
ÖZLEM Çevik преди месец
Abi yaa nasıl tek başına gittin oraya cesarete bak
Enveri0
Enveri0 преди месец
ATATÜRK ten sonra en taşşaklı adam Nova Prospekt
SAV OİE
SAV OİE преди месец
bende senin ananı bilemem nabayım ulan şerefsiz küfür edip durma adi şerefsiz hoparlör açık insanlar duyuyor
EMIRHAN ÖZTÜRK
EMIRHAN ÖZTÜRK преди месец
Ekrana bir anda bisey firlasa tum izleyenler felç
toxnuggy
toxnuggy преди месец
B
toxnuggy
toxnuggy преди месец
H
toxnuggy
toxnuggy преди месец
F
toxnuggy
toxnuggy преди месец
Dame
toxnuggy
toxnuggy преди месец
Dame
toxnuggy
toxnuggy преди месец
Dame
toxnuggy
toxnuggy преди месец
+₺8+₺+8"₺8*8+₺8+₺
toxnuggy
toxnuggy преди месец
;"7"
toxnuggy
toxnuggy преди месец
B
toxnuggy
toxnuggy преди месец
S
toxnuggy
toxnuggy преди месец
A
toxnuggy
toxnuggy преди месец
A
toxnuggy
toxnuggy преди месец
A
toxnuggy
toxnuggy преди месец
NA
toxnuggy
toxnuggy преди месец
A
toxnuggy
toxnuggy преди месец
A
toxnuggy
toxnuggy преди месец
A
toxnuggy
toxnuggy преди месец
A
toxnuggy
toxnuggy преди месец
A
toxnuggy
toxnuggy преди месец
A
toxnuggy
toxnuggy преди месец
H
toxnuggy
toxnuggy преди месец
Kllşiçm
Ahmet Okatan
Ahmet Okatan преди месец
Kurguyla karışık bi video 😑
Salih Dalkılıç
Salih Dalkılıç преди месец
1:57 - GİRİŞ 7:09 - KÖPEKLER HAVLIYOR 7:30 - CAN FIRINI KÜREKLE AÇIYOR 7:40 - EVDEN SES GELDİĞİNİ SÖYLÜYOR 8:02 - YİNE EVDEN SES GELDİĞİNİ SÖYLÜYOR 8:12 -EVDEN SES GELİYOR CAN ALLAH DİYE BAĞIRIYOR 8:50 - EVDEKİ PERDE HAREKET EDİYOR 9:15 - CAMDA PERDE SALLANIYOR SANKİ BİRİSİ AŞAĞI DOĞRU ÇEKİYOR 9:24 - PERDE TEKRAR SALLANIYOR 9:42 - SES GELİYOR 11:12 - ÇEŚMENİN YANINA GİTTİĞİNDE EVDEN SES GELİYOR 13:21 - SES GELİYOR 13:28 - PENCERE AÇILIYOR 14:22 - SES GELİYOR 14:56 - EVDEN SESLER GELİYOR 15:14 - SESLER DAHA NET OLARAK GELİYOR 15:46 - YİNE SES GELİYOR 16:25 - CAN SELAM VERİRKEN SES GELİYOR 16:46 - EVE GİRİYOR 16:59 - SES GELİYOR 17:49 - ÜST KATTAN SES GELİYOR 18:05 - KAPI ÇARPIYOR 19:05 KAPI KAPALI 19:11 KAPI BİRDEN AÇILIYOR 19:39 - CAN DUVARDA ARAPÇA YAZI OLDUĞUNU SÖYLÜYOR 20:24 - CANIN ARKASINDAN SES GELİYOR 20:37 SES GELİYOR 21:01 - YİNE SES GELİYOR 21:50 - CAN YERDE BİŞEY BULUYOR 23:55 CANI DİNLEYİN 24:13 CAN SANDIĞI AÇIYOR 24:27 KAPI SALLANIYOR 26:03 - Bİ KİTAP BULUYOR KUR'AN-I KERİM OLABİLİR YADA BAŞKA KİTAP 26:27 - CAN AŞAGI İNERKEN Bİ SES GELİYOR 26:50 - ÜST KATTAN SES GELİYOR 27:42 - CAN EVİN İÇİNDE ARI YUVASI BULUYOR 27:59 - CAM KAPANIP AÇILIYOR 30:30 - Bİ ŞEY KIRILIYOR 31:22 - KAPI KENDİLİĞİNDEN KAPANMIŞ 31:35 - GARİP Bİ SES VAR 32:05 - YİNE AYNI SES VAR 32:46 - NAMAZLIK YERDE 34:09 - CAN HÜDDAMDAN ALDIĞI KABIN İÇİNE İŞLEMELER YAPIP CİN SURESİNİ TERSTEN OKUYOR 37:50 - CAN YAPTIĞIN NE OLDUĞUNU AÇIKLIYOR 39:00 - UĞULTU GELİYOR 41:49 - BÜYÜK BİR SES GELİYOR 42:00 - YİNE DEĞİŞİK BİR SES 42:20 - ALT KATTA OLAN NAMAZLIK ÜST KATTA DÜMDÜZ 42:30 - CAN EVDEN KAÇACAK AMA CİNLERİN SÜRPRİZİ KAPI KİTLİ 😁😁 42:45 - AMA ZEKİ CAN CİNLERİN AKIL EDEMEDİĞİ BİR ŞEY YAPIP ARKA KAPIDAN ÇIKIYOR 43:20 - SOOON EMEĞE SAYGI LÜTFEN BEĞENİN ÜSTTE KALSIN. SİZİN İÇİN BU ARADA ALINTI DEĞİL 🤲🤲🤲
strikeR
strikeR преди месец
yaw seccadeyi ekip arkadaşından biri koymuş oraya sonra kaçış 😄
ömer live
ömer live преди месец
Ordan adamı çekse neyse ALLAH rahmet eylesin
ESRARENGİZ PUBG MOBİLE
ESRARENGİZ PUBG MOBİLE преди месец
abi cinler sana bunu gösterdi🖕
Mustafa Zorver
Mustafa Zorver преди месец
Lan çarpılacaksın eeee diye kalırsı ahahshhaha
Garip videolar 02
Garip videolar 02 преди месец
Abi benim en 10 kişiyle gitmem gerek ozmn daha güvende hissederim 🖤😜
FurkanSiraç Kiraz
FurkanSiraç Kiraz преди месец
Ses duyduğunda sese giden nova
BeArtz YT
BeArtz YT преди месец
o seccadenin rüzgarla düşmesi için fırtına flan lazım
RxCxP :-
RxCxP :- преди месец
41:30 tofaş parça kutusu napıyo lan orda
Kerim Özdemir
Kerim Özdemir преди 7 дни
Opar
Mircavid Ceferov
Mircavid Ceferov преди месец
Cinler:Hadi arkadasla burada oturalim burada Can bizi bulamaz Can:niyetiniz rahatsızlıq vermək deyil... Cin: Lan olum bi sal artik 😂😂
muslum bilici
muslum bilici преди месец
Kurguya puanım 10/10 😂
Togrul Memmedzade
Togrul Memmedzade преди месец
Ama olsada merakla izlettiriyor 😂
Yılmaz Çakır
Yılmaz Çakır преди месец
Ruzgardan dumduz serilir
alper yavuz
alper yavuz преди месец
Abi sen olcen diye çok korktum
Cagri Unal
Cagri Unal преди месец
valla açıkçası helal olsun her babayiğidin harcı değildir harabe bina larda bir gece geçirmek tebrik ediyorum benim kafama takılan o seccade nasıl aşağıdan yukarı geldi
Cagri Unal
Cagri Unal преди месец
üstelik birde bunu tek başına yapmış
ASİM YT
ASİM YT преди месец
lutfen 1baslarda olan muzik ismi ne
Pubg STUDİO
Pubg STUDİO преди месец
can:seccade rüzgardan mı yere serildi cinler: he aq bizi rüzgar sandın ha altına sıçırtmadan yollamıycaz seni
Halil Kara
Halil Kara преди месец
Ön kapı çarpdtı doğru söyle ciltler sezde vardı doğru söyle
Halil Kara
Halil Kara преди месец
Pecerde beyaz kadın gördüm doğru söyle yorum
Halil Kara
Halil Kara преди месец
Beyaz kadın bayrıdı tas attı doğru söyle yorum
Halil Kara
Halil Kara преди месец
Beyaz kadın gördüm doğru söyle yorum
Halil Kara
Halil Kara преди месец
Pecerde beyaz kadın gördüm doğru söyle yorum
T.C Sevim
T.C Sevim преди месец
Bu cinlerde rahatina cok duskun kimseyi istemiyorlar🤣🤣🤣🤣
Yavuz Ozaslan
Yavuz Ozaslan преди месец
Kırmızı gibi şeye toplu ineler saplıyorlar
Rose
Rose преди месец
30:10 favorim asdkljkasd
Yusuf Akdoğan
Yusuf Akdoğan преди месец
O muska dediğin kırmızı tavana asılı şey iğnelik köy evlerinde genelde bulunuyor kadınlar için
CİNLİ HATUN VAKASINDA BİR GECE GEÇİRDİK!  - Paranormal Olaylar
36:36
Nova Prospekt
Показвания 905 хил.
LANETLİ ORMAN - Gizemli Harita (Paranormal Olaylar)
41:36
Yer 6
Показвания 182 хил.
Audi A4 | S4 l B5 | 1 Gen | Test and Review | Bri4ka.com
28:04
Bri4ka. COM
Показвания 134 хил.
SASHO JOKERA & IBRO SOFIA FT BURETTO - HALE AMEN O DUSHMANIA - 2021
6:29
ЛЮТО с Явор Янакиев | Сезон 2 | Eпизод 2
1:42:19
40-ГОДИШЕН БИВШ ЗАТВОРНИК
30:45
Мъци
Показвания 170 хил.
Lanetli evde bir gece - Paranormal Olaylar
47:52
PARANOYAKS
Показвания 76 хил.
4 ARKADAŞIN CİN ÇAĞIRDIĞI EVE GİTTİK! - Müsfer Cinleri ile Bir Gece
51:37
Yasaklanmış Video! EL'NAZAR CİN VAKASINDA BİR GECE (Lanetli Aile)
41:07
Terkedilmiş fabrikada Paranormal olaylar - +18
40:21
PARANOYAKS
Показвания 50 хил.
DEFİNE BULDUK! - LANETLİ KULYAS CİNLERİ ile BİR GECE (BÜYÜ KİTABI)
53:16
FALCI BELKIS ile BİR GECE! - BU KADIN BİR CİN Mİ?
36:14
Nova Prospekt
Показвания 1,5 млн.
HARİTADA GÖRÜNMEYEN CÜHENNA KÖYÜNDE BİR GECE! (KAYBOLDUK)
1:00:00
Nova Prospekt
Показвания 970 хил.
CİNCİ HOCANIN TEPEDEKİ EVİNDE BİR GECE - Gizemli Kadın
43:12
Nova Prospekt
Показвания 1,6 млн.
Audi A4 | S4 l B5 | 1 Gen | Test and Review | Bri4ka.com
28:04
Bri4ka. COM
Показвания 134 хил.
SASHO JOKERA & IBRO SOFIA FT BURETTO - HALE AMEN O DUSHMANIA - 2021
6:29
ЛЮТО с Явор Янакиев | Сезон 2 | Eпизод 2
1:42:19
40-ГОДИШЕН БИВШ ЗАТВОРНИК
30:45
Мъци
Показвания 170 хил.
Arıza 18. Bölüm 2. Fragman | Ali Rıza ve Halide tehlikede!
0:58
Кое е това дете 🤔 E05 (със Сузи и Рени)
17:41
КаналЪъъ
Показвания 31 хил.
СЪМ / НЕ СЪМ с КРИСИ
15:52
ARTi TV
Показвания 55 хил.
Baraj 22. Bölüm
1:43:40
Baraj
Показвания 398 хил.
Uyanış: Büyük Selçuklu 16. Bölüm🏹
2:34:55
Uyanış: Büyük Selçuklu
Показвания 2,6 млн.
Emanet 96. Bölüm Fragmanı | Legacy Episode 96 Promo
1:05
Legacy
Показвания 617 хил.