ŞEYTAN KIZ KARDEŞLERİN LANETLİ EVİNDE BİR GECE! - Paranormal Olaylar

  Показвания 637,439

Nova Prospekt

преди 7 месеца

DİKKAT! Şeytan Kız Kardeşler in destansı , efsanevi , gizemli , esrarengiz evine gidiyoruz ve konuklar ile bir gece geçiriyoruz.Bu videoda çok tuhaf olaylar yaşadık ve gerçekten inanılmaz şeylerdi...Videoyu başından sonuna kadar izleyin, olayları çözmemize yardımcı olun!
Can Yavuz: canxyavuzx
Arifhan: arifhanx
►Yeni videoları kaçırmamak için 'ABONE OL' tuşuna basmayı ve ZİL'e tıklayarak bildirimleri açmayı unutmayın: bit.ly/NGejZa
Konuklarımız Cumali Kaya ve Hafız , İmam Mikail Aydın ile beraber terk edilmiş esrarengiz , daha önce define olayları ile tanınmış eve gidiyoruz.Videoyu çekerken definenin arandığı ve kazı çalışmasının yapıldığı yeri inceliyoruz.Ayrıca evin her tarafını araştırarak yaşanılan olayları anlatıyoruz.Bu olayları anlatırken bir takım hadiselere tanıklık ediyoruz...Videonun bir bölümünü ise konuklarımızın ürpermesi yüzünden tek başıma çekmek zorunda kaldım.Çok daha fazlası videoda, hepsini izleyin ve olayları çözmemizde bize eşlik edin!
Cumali Kaya: kayakuafor
Mikail Aydın: mikail.aydn1
Daha fazlası için lütfen beğenmeyi unutmayın❤
BANA ULAŞABİLECEĞİNİZ YERLER:
Twitter: canxyavuzx
SNAPCHAT: novaoverlord
FACEBOOK: ProspektNova/
Merhaba, videoları sizlere en iyi ve en kaliteli şekilde iletmek için çaba sarf ediyoruz.Video çekimleri sırasında oldukça zorlanıyoruz ve zaman harcıyoruz.Daha kaliteli videolar çekmemiz ve bizlere destek olmak için videoyu "beğenmeyi" unutmayın.

Teşekkürler.

Коментари
Nova Prospekt
Nova Prospekt преди 7 месеца
Herkese selamlar, yeni videomuz ile karşınızdayız! Bu tarz videoların devamının gelmesi için kesinlikle videoyu beğenmeyi ve kanala abone olmayı unutmayın, beğenenleri görebiliyorum 😈 Ayrıca instagram'dan takip etmeyi unutmayın, görebiliyoruz 😈
Umut Yusuf
Umut Yusuf преди 2 дни
Abi kralsın
Mobil Oyuncu
Mobil Oyuncu преди месец
Hafız Ayetel Kürsi yi yanlış okuyo
ilknur ödemiş
ilknur ödemiş преди месец
can sen manyaksin abi dkskdkkdkdkdkdkdkd
Muhammed Çukur oğlu
Muhammed Çukur oğlu преди 2 месеца
35:02 abi boru ne korkuttu da ya sende insansın şimdi içimizden birine bu yerlerden birine git desek kimse gitmez adam gidiyor işte biz canımızı niye yehlikeye atalım derler ancak sende insansın sen de tehlikedesin
Muhammed Çukur oğlu
Muhammed Çukur oğlu преди 2 месеца
31:59 abi nefes alma sesleri duyuyorum senmisin diye ağzına bakıyorum ağzın kıpırdamıyor
selin Gümüş
selin Gümüş преди ден
Abi videoda tek başına kaldığından beri ben yürüme sesleri duyuyorum
Havin Nur KARABULUT
Havin Nur KARABULUT преди ден
31:26 Canın arkasından ayak sesleriyle biri geçiyor
Umut Yusuf
Umut Yusuf преди 2 дни
13.25 te ateş gibi birşey var
Yordle Emir
Yordle Emir преди 4 дни
En cesur kameraman oda sagir heralde
zynp nz
zynp nz преди 5 дни
Cumalinin tepkilerine gülmekten izliyemedim aq slxjldhdldhdlfhfnfhfnfbdjsldlls Allah aşkına cumali her vidioda olsun
[CEMCEL DİZİNİZ]
[CEMCEL DİZİNİZ] преди 5 дни
Cinlerin sülalesi veya kabilesi hepsi canı tanıyordur
Göktuğ Tan
Göktuğ Tan преди 5 дни
Bunu 2021 de izleyenler + 1 lesin bakim
Drooth SsS
Drooth SsS преди 6 дни
Şimdi Arifhan olcak orda evin kolonlarına bile bakarlarli bu yeni adamlsr kotkuyor
Axtaci Musayev
Axtaci Musayev преди 7 дни
iyrec sozler soylemeyin tamamim altima sicecem ne öyle sözler söylemeyin
talha ftb
talha ftb преди 8 дни
Arifhan abi korktumu
buğra Ökten
buğra Ökten преди 8 дни
abi adamsın daha çok böyle video istiyoruz
NOCTURNE bmgo
NOCTURNE bmgo преди 9 дни
24:11 show haber: ünlü youtubere cin tacizi
NOCTURNE bmgo
NOCTURNE bmgo преди 9 дни
13:33 abi aklıma fesat fesat şeyler geliyo 😅😂
abdullah berat tunc
abdullah berat tunc преди 9 дни
Abi 23:16 dakasın da pencere elini getirirken pencere kendiliginden açılıyor
Hüma Yücel
Hüma Yücel преди 12 дни
Abi yemin ederim ki camda biri vardı siyah bir vardi yemin ederim
İbrahim Avci
İbrahim Avci преди 13 дни
Yıl 2021 saniyeleri yazannkral nerde
kır papatyası
kır papatyası преди 13 дни
Köy evii burası yemeyinn ama cann çok tatlı
kır papatyası
kır papatyası преди 13 дни
Buzdolabı koltuk yakıyoo
kır papatyası
kır papatyası преди 13 дни
El fenerini sallarsan öyleee ztn yanıp yanıp sönerrr hafız dediğiniz abi de masallah yanlış okuyoo felağı
Nis Inanl
Nis Inanl преди 13 дни
can senin bakışların videodan daha korkunçççç
Emre Şık
Emre Şık преди 14 дни
Akşam tuvalete gidemiyecek arkadaşlar bı önerim var altınıza sıçın :)
ismail can karaman
ismail can karaman преди 15 дни
abi hiçbirşeyi tek yapma seni izlerken çok üzülüyom
Görkem fan
Görkem fan преди 15 дни
Can: kameraya yansıdımı Cinler: yok yaa bak iyi çek şimdi gözükür
Görkem fan
Görkem fan преди 16 дни
Lan korktum
Mehmet Ali Sarıçiçek
Mehmet Ali Sarıçiçek преди 18 дни
Abi o eve girdik abi arkadaşım orda kaldı
Düşük Bütçeli Seslendirme
Düşük Bütçeli Seslendirme преди 18 дни
Amatör animasyon seslendirmelerim için kanalıma göz atabilirsiniz. Desteklerinizi bekliyorum. 👍
K Kadir
K Kadir преди 24 дни
Lavuğu getirmişsiniz götünden korkuyo gidek gidek diye tutturuyo reis sen arif handan başkasını alma yanına ciddiyim bak tek başına devam ediyosun olan sana oluya başına bişey gelse kimsede yok konuklarlara başta söyle gidek diye tutturmasınlar yada
ozan keles58
ozan keles58 преди 25 дни
adam bayılıyo can guluyo
plzdontkillme
plzdontkillme преди 25 дни
Buraya korkmaya ve arastirmaya gelmiyo muyuz yorumlar kısmı güvenlide korkmayalım mı :D
Bedirhan Mizirak
Bedirhan Mizirak преди 26 дни
Abi çitten sana helal olsun ben duramam ya
Ahmet Turan
Ahmet Turan преди 27 дни
Cumali ne korkakmış
Ruby
Ruby преди 27 дни
16:17 biri çıksa ülke felç
Ruby
Ruby преди 27 дни
Dakkaları yazan kankam nerdesin yaa
Rabia _1_
Rabia _1_ преди 28 дни
Konuk olarak ben ve kız kardeşim gelmek istiyoruz Can
Rabia _1_
Rabia _1_ преди 28 дни
Burada ne varmış konuyu anlamadim ben ya 2 kız kardeş ne yapmış
KIZGIN BERKE
KIZGIN BERKE преди месец
bişeyler yapsana hafız dediğinda gümekten öldüm
YAKAMOZ Gt
YAKAMOZ Gt преди месец
32:55 ABI ORDAKI KORKU IFADEN COK UZUCU :(
halil kara
halil kara преди месец
asda kuran sesi geldi
halil kara
halil kara преди месец
asada inleme sesi geldi
halil kara
halil kara преди месец
asada ses geldi bağrıma
halil kara
halil kara преди месец
yaslı çilin kadın gördüm peçlerde
Escobar Faruk
Escobar Faruk преди месец
36M dan daha çok milyonlar hak ediyorsun abi ama hiç mi korkmuyorsun
Burak Başar
Burak Başar преди месец
Nobody: -Gecenin şerrinden Allah'a sığınırım
Sefer Seferov
Sefer Seferov преди месец
Böyle sersem videolardansa Çernobil gibi yerlere git,anlamlı bir video olsun.
Hayat Hikayesi
Hayat Hikayesi преди месец
o nasıl hafız mış be ayeteli yanlış okuyor rüzgar dan miki :d
Tirex Gamer
Tirex Gamer преди месец
Can bu videoda çok korkmuş genelde korkmaz
YAGIZHAN SEZGİN
YAGIZHAN SEZGİN преди месец
29:8 de agırdan DİNOZOR MU KOPEKMİ YOKSA BİSEY SURTME SESİMİ BELLİ DEGİL COK URKUTUCUUU
Əli Quliyev
Əli Quliyev преди месец
Abi sen sadece Arif Han la gir bunlar panik yapiyor
Ülvi Mehdiyev
Ülvi Mehdiyev преди месец
Abi 31 dakikada. Pencereden bakarkenbir beyaz şey altdan gecti
Black Wolf
Black Wolf преди месец
11:10
sude naz genç
sude naz genç преди месец
ahirdan gelen ses inek sesimiydi
Midnight Memories
Midnight Memories преди месец
36.54 canın gölgesi yüzünden nefes alamadım anlık
Midnight Memories
Midnight Memories преди месец
can'ın gözlerindeki korku..... ilk kez bu kadar korktuğunu görüyorum çok kötü
Midnight Memories
Midnight Memories преди месец
32.54 o ne sesi anskm sanki bir anda kıymetlimissss diye fırlayacak gibi abi biri tıslıyo ben onu duysam sıçmıştım altıma
Midnight Memories
Midnight Memories преди месец
ahırdan gelen sese bak amq ne oluyo o altta anneeeeee
Midnight Memories
Midnight Memories преди месец
can sendeki cesaretin yarısı bende olsa var ya .......
محمد امین احمدی
محمد امین احمدی преди месец
ABI SHO KORKONCH KADINI SOK MA FILMIN ORTASINA
محمد امین احمدی
محمد امین احمدی преди месец
sho kadini sok ma filmin ortasina
Kqnox YT
Kqnox YT преди месец
32:51 de arkada kırmızı bir nokta var
Nazar Erten
Nazar Erten преди месец
Abi inleme sesleri o kayıp kadına ait olabilir mi yani cinler onu eve hapsetmiş olabilir
مونا فرجی
مونا فرجی преди месец
Benim anlamadığım şey sez nedan gündüz vağti diğlde gece gidiyorsunuz??????????????!
Yasin Güneş
Yasin Güneş преди месец
İnanamıyorum yürek yemişsin can izlerken altıma edicektim ne cesaret tekbaşına devam etin ve musluklar hareket ederken o evde durdun helal sana can ALLAH SENİ KORUSUN BÜTÜN KÖTÜLÜKLERDEN
yagmur boyunegmez
yagmur boyunegmez преди месец
5:00 SES DUYUYOLAR 5:16 TEKRAR SES DUYUYOLAR 8:10 ELLERİNDEKİ FENERİN IŞIĞI GİDİP GELİYO 8:43 CAN KAMERANIN DURDUĞUNU SOYLÜYO 9:07 SES GELİYO 9:32 CUMA ALİ NEFESİNİN DARALDIĞINI SÖYLÜYO 9:51 CUMA ALİ BAYILIYO 11:17 HİKAYEYİ ANLATIYOLAR 13:42 AHIRA GİRİYOLAR DUA OKUYARAK 14:13 SES GELİYO BAĞIRIYOLAR 15:03 PENCERE GİBİ Bİ YERDE EL IZLERI VAR 15:10 EVDEN SESLER GELİYO 15:29 SES GELİYO 14:49 CAN UĞULTU DUYUYO 16:15 EVE GİRİYORLAR 16:45 SES GELİYO BAĞIRIYOLAR 17:16 HOCANIN ARKASINDAN SES GELIYO 17:51 ÇATIDAN BİŞEYLER DÜŞÜYO 18:10 SES DUYDUKLARI ODAYA GIRIYOLAR VE CAM ÇARPIYO 18:30 ÇATIDAN SES GELIYO 18:43 TEKRAR CAM ÇARPIYO 19:00 UĞULTU SESLERİ DUYUYOLAR 19:31 CAN İKİ KIZIN FOTO SUNU BULUYO AMA GÖSTERMİYO KAMERAYA 19:35 CAN BULDUĞU FOTOYU ELİNE ALDIKTAN SORA SES GELİYO 19:46 SES GELİYO 20:59 SES 21:20 HOCA KURAN V AR DİYİNCE SES GELİYO 21:35 HOCA KURAN-I KERİMİ ELİNE ALIYO VE OKUYO 21:51 SES 22:14 HOCA KURAN-I KEIMI OKURKEN SES GELİYO BENCE KIZDILAR KURA OKUYO DİYE 22:36 HOCA KURAN-I KERİMİİ BIRAKIYO 22:45 SES GELİYO PENCERE ÇARPTI 23:22 TIK DIYE Bİ SES GELİYO 23:38 CAN KAMERAYLA DIŞARIYI ÇEKİYO 23:50 CAN TİSS DIYE BİSE S OLDUĞUNU SÖYLÜYO 24:00 HERKESE BİŞEY DOKUNUYO 24:12 DUVARA VURMA SESİ 24:22 ÇATIDAN SES GELİYO 24:34 ÇATI DELİNMİŞ 24:37 ÇATIDAN TEKRAR SES GELİYO 24:47 CAN AHIRDAN SES GELDİĞİNİ SÖYLÜYO 24:40 CAN YERİN SALLANDIĞINI VE AHIRDAN SES GELDİĞİNİ SÖYLÜYO 25:18 PENCERELER HAREKET EDİYO 25:48 BİRİ EVİN DUVARINA YUKSEK SESLE VURUYOR 25:55 AHIRA GİRİYOLAR 26:00 SES GELİYO TAŞ ATIYOLAR CUMA ALİ TAŞLAMA OLAYI DIYOR 26:01 CAN TEK BAŞINA DEVAM EDECEĞİNİ SÖYLÜYOR ABİ SENDE NE CESARETLİSİN 27:05 SES GELİYO 27:20 DUVARA VURMA SESİ GELİYO 28:06 SES GELİYO SSSS DİYE 28:18 SOL ALT DA 2 TANE BEYAZ GÖZ GİBİ BİŞEY VAR 28:19 CAN TAKIR TAKIR SESLER DUYDUĞUNU SOYLÜYO 28:27 ÇOK GARİPBİ SES GELİYO 28:39 ALTIMA YAPTIM . BİRİSİ SANKİ HIII DİYO GIRTLAKTAN 29:03 OHAAAA AHIRDAN ÇOK KORKUNC SES GELİYO KORKUDAN BENİM DİLİ M TUTULDU 29:10 CAN EVDEN ÇIKIYO 29:42 CAN İNEK ÇAĞI GİBİ SESLER DUYDUĞUNU SÖYLÜYO 29:45 KAMERANIN ONUNDEN BEYAZ BÖCEK GEÇDİ ÖDÜM KOPDU LANNN 29:47 ÇOK GARİP SESLER GELİYO 30:41 CAN ABİ KAPI BULUYO KAPININ ARKASINDAN SESLER GELİYO 30:43 KAPIYI AÇMAYA ÇALIŞIYO 30:56 SESLER GELİYO BEN NEFES ALMA SESLERINE BENZETTİM 31:17 CAN ABİ KAPIYA YAKLAŞTIĞI ZAMAN SES GELYO SANKİ BIRİSİ TIRNAKLARINI DUVARA SURTUYO BENCE O KAPININ ARKASINDA BİŞEYLER VAR 31:32 DIŞARIDAN SESLER GELİYO 31:59 CAN ABİ ÇINLAM A SESLERİNİN OLDUĞUNU SÖYLÜYO 32:12 SES GELİYO BENCE TAŞ ATTILAR GENE 32:27 SES GELİYO 32:54 OHAAAMK YUKSEK SESLE NEFES ALMA SESI GELIYO 33:08 CAN ABİKAMERAYI BIYERE GOTURUUYO ORADA SESLER ÇOĞALIYO BENCE ORADA BİSEY VAR 33:33 BORU HAREKET EDİYO 34:12 BORU TEKRAR HAREKET EDIYO 34:38 BAŞKA Bİ BORUDA HAREKET EDIYO 35:11 PENCEREDEN SES GELİYO 36:03 PENCERE HAREKET EDIYO 36:30 CAN ABİ YÜRÜME SESLERİ DUYDUĞUNU SOYLUYO 36:50 SES GELİYO 38:33 CAN AB BİSEYIN HAREKET ETTİĞİNİ SÖYLÜYO 38:48 CAN ABİNİN ÖNÜNE TAŞ DÜŞÜYOR VE CAN ABİ ORADAN AYRILIYOR 40:03 SONNNNNN😊
Sevda Nur
Sevda Nur преди месец
29:04 bakın göz var iki tane
Talha Alataş
Talha Alataş преди месец
Abi iyiki göstermedin kızların fotoları gece rüyalarıma girerdi valla
Eyüphan Karataş
Eyüphan Karataş преди месец
Can:lan orda bir varlık var Arifhan:rüzgârdandır
Berat ASLAN
Berat ASLAN преди месец
Arifhan olsaydı net olarak orayı çekerdi ve canla birlikte içeri girerdi 18:10
Emrah Vural
Emrah Vural преди месец
bu videodada prizler kablolar ve çeşme yeni? Neden yani her taraf yakık yıkken
Osman Kaya
Osman Kaya преди месец
Abii o kadının işkence ettiği kızların fotolarını çekmek için gidermisin hepimiz merak ediyoruz
BAL 61
BAL 61 преди месец
Bu nasıl hâfiz olum ayetel kursiyi yanlış okuyor
Garip videolar 02
Garip videolar 02 преди месец
Hafız olması daha iyi orada 🖤
marvel Eren
marvel Eren преди месец
Nova Prospekt can abi video uzunda olsan kısa olsa ben gene beğenirim senin video ları seviyorum
De Kayzer 38
De Kayzer 38 преди месец
ulan Rambo gibi gelenler Heidi olup yarıda kaçıyor😁 bence bidaha gönüllü falan götürmeyin
Berat B
Berat B преди месец
33:35
LorD JD *Berk A. Sağam*
LorD JD *Berk A. Sağam* преди месец
Abi biraz geç oldu ama cinler veri silmez onu siktir edin dağın manyetizması bozulduğu için kamera değişime ayak uyduramadığindan veriler silinebiliyo
Melek Kara
Melek Kara преди месец
Cumali çok tatlı olm
Daýişko
Daýişko преди месец
Abi o koca yuregine saglık
Cihan Koca
Cihan Koca преди месец
Can bu ayakları bırak deminki arkadaşlar nerede
Efe Asan
Efe Asan преди месец
Abiii 30:37 de sol tarafta bir el gördüm
Erdem Çetin
Erdem Çetin преди месец
Nasıl hafiz o ya ayetel kürsi yi yanlış okuyo
Münir
Münir преди месец
türkler burdamı
KAAN EREN ATAY
KAAN EREN ATAY преди месец
Abi 31.21 saniyesinda arkanda surat var
Ahmet Yusuf Okuyucu
Ahmet Yusuf Okuyucu преди месец
olm en iyi videolardan biri bu video ayrı bi korkunçtu şu derede görünen cin videosu gibi iz bıraktı
TErLiyorum
TErLiyorum преди месец
Abi hafız korkusun dan sureleri birbirine kata kata okuyo
miray y
miray y преди месец
Neredeyse 2 milyon abone varken beğeniler çok az Azcık emeğe saygı bence
miray y
miray y преди месец
ilk defe bi videonuzu tam ekran izleyemedim😱
miray y
miray y преди месец
Arif abi varken bu kadar korkmuyodum bu video da aşşırıı gerildim
miray y
miray y преди месец
Ayy Arifhan abi yokmuş bu videoda 😕
Selim Ülkü
Selim Ülkü преди месец
Yalnız bu video da gerçekten korkunçmuş lan korka korka izledim mk
Selim Ülkü
Selim Ülkü преди месец
Ulan ilk defa bu video da bu kadar güldüm 😂 Olum biri korkuyor alayı havaya zıplıyor korkudan Allah affetsin çok güldüm valla 😂😂😂
Coni Bosi
Coni Bosi преди месец
Şöyle zevzek konukları getirme
mehmet sancar
mehmet sancar преди месец
Can abide baya ama baya yakışıklıymis lan
Merve Şimşek
Merve Şimşek преди месец
Ben eskiden izleyince çok korkardım ama artık korkmuyorum neden acaba 🤔
mehmet sancar
mehmet sancar преди месец
Bayiliyorum boyle videolara bu kanala devamke
Büşçüm Bi Sakin
Büşçüm Bi Sakin преди месец
Arifhan reis bee başına gelecekleri hissetmiş ki gelmemiş 🤣
Muhammedcan Bilen
Muhammedcan Bilen преди месец
Cumali abbas yanbasan a benziuo
Hayal Hanem
Hayal Hanem преди месец
Küfür Ediyorsun .. Sonra Dua Ediyorsun . Ve pronormal Olaylar Ile Uğraşıyorsun. Çok bağırıyorsun Bence Uğraşma Sen Bu tarz Şeyler ile Git evinde tv izle .sesinden Başım Ağrıdi yemin Ederim..
Hayal Hanem
Hayal Hanem преди месец
Korkuyorsanız Neden Gidiyorsunuz Ki... Yok ya Bu işin Ehli Ali arslan ..
Hayal Hanem
Hayal Hanem преди месец
Şu yanındaki Çocuk Çok konusuyo.. Yok Çekmeyelim.. Yok Gidelim.. Yok Korkuyorum. Demesinden Dolayı Izleyesim gelmedi ..
4 ARKADAŞIN CİN ÇAĞIRDIĞI EVE GİTTİK! - Müsfer Cinleri ile Bir Gece
51:37
KARADENİZ CADISIYLA BİR GECE - BİR CADI'nın EVİ!
33:21
Nova Prospekt
Показвания 698 хил.
Doğduğun Ev Kaderindir | 28. Bölüm
2:18:59
Doğduğun Ev Kaderindir
Показвания 3 млн.
VESSOU x SIMON - НЯКОЙ ДЕН (OFFICIAL VIDEO)
2:46
VessoU Official
Показвания 805 хил.
Galaxy S21 Ultra Durability Test - What About the Camera?!
7:15
JerryRigEverything
Показвания 707 хил.
A NIGHT WITH KAPALAK  GIRL - HIDDEN Rooms We Have Never Entered!
53:06
Nova Prospekt
Показвания 818 хил.
FALCI BELKIS ile BİR GECE! - BU KADIN BİR CİN Mİ?
36:14
Nova Prospekt
Показвания 1,5 млн.
A NIGHT IN KAFIR MAGICIAN'S HOUSE! - (We Found Gin Stone Spell)
54:09
Nova Prospekt
Показвания 802 хил.
We found the place where the devil was born! (Voices from Home)
40:10
Nova Prospekt
Показвания 840 хил.
HARİTADA GÖRÜNMEYEN CÜHENNA KÖYÜNDE BİR GECE! (KAYBOLDUK)
1:00:00
Nova Prospekt
Показвания 976 хил.
CİNLERİN SAHİPLENDİĞİ KÖŞKTE BİR GECE! - BEBEK AĞLAMA SESLERİ
40:07
CİNLERİN MUSALLAT OLDUĞU ÇOCUĞA KURŞUN DÖKTÜK! HERŞEY SON BULDU
51:25
DEFİNE BULDUK! - LANETLİ KULYAS CİNLERİ ile BİR GECE (BÜYÜ KİTABI)
53:16
FIND A NIGHT - THE GROWTH ROOM IN THE HOUSE OF THE SOUTH!
51:26
Nova Prospekt
Показвания 1,9 млн.
Doğduğun Ev Kaderindir | 28. Bölüm
2:18:59
Doğduğun Ev Kaderindir
Показвания 3 млн.
VESSOU x SIMON - НЯКОЙ ДЕН (OFFICIAL VIDEO)
2:46
VessoU Official
Показвания 805 хил.
Galaxy S21 Ultra Durability Test - What About the Camera?!
7:15
JerryRigEverything
Показвания 707 хил.
Ramo - 29.Bölüm (Büyük Patron)
2:2:06
Ramo
Показвания 1,9 млн.
BRAWL STARS ANIMATION - EDGAR CREATION
2:30
Bratu Art
Показвания 852 хил.
5. Sezon 3. Bölüm Fragman I Aynen Aynen
0:18
Aynen Aynen
Показвания 178 хил.
TİKTOK'UN ZENGİN ÇOCUKLARINA TEPKİ #2 - (TÜRKLER)
23:52
TepkiKolik
Показвания 792 хил.
ELMAS ‘I İLK ÇALAN KAZANIR (100.000 TL) 💎
25:31
Enes Batur
Показвания 3,3 млн.
EN ACILI EV TURU (HASTANELİK OLDULAR!)
23:44
Orkun Işıtmak
Показвания 1,6 млн.
Game Night Stereotypes
9:41
Dude Perfect
Показвания 6 млн.