Mezarlıkta CİN ÇAĞIRAN ADAM GÖRDÜK! - DEFİNELİ EVDE BİR GECE GEÇİRDİK!

  Показвания 795,911

Nova Prospekt

преди 11 месеца

DİKKAT! Define , Hazine aranan gizemli evi buluyoruz.Ayrıca büyücü ile karşılaşıyoruz.Videoda oldukça ilginç , tuhaf , esrarengiz , gizemli olaylara tanıklık ediyoruz. Videoyu başından sonuna kadar izleyin, olayları çözmemize yardımcı olun! ► 80.000+ beğeniyi geçtiği zaman CİN ile EVLİ ADAMIN yanına gideceğiz!
►Yeni videoları kaçırmamak için 'ABONE OL' tuşuna basmayı ve ZİL'e tıklayarak bildirimleri açmayı unutmayın: bit.ly/NGejZa
Bu videomuzda definecilerin, hazine avcılarının dadandığı lanetli bir evi buluyoruz.Fakat hiç bir şey yolunda gitmiyor...Daha videonun en başında aksiyon dolu anlar yaşıyoruz, bazı insanlar ile karşılaşıyoruz fakat bir şeyden kaçıyorlardı...Videonun sonlarında gördüğümüz birisi ise sanırım 40 gün 40. gecenin sonunda papaz büyüsünün hüsumetine uğruyor...Tabi bunlar bizim düşüncelerimiz, siz daha farklı düşüncelere sahip olabilirsiniz.Yorumlarda belirtmeyi unutmayınız...Bütün bu yazdıklarımız dışında da çok fazla olay oldu.Bu yüzden videoyu başından sonuna kadar izleyin, olayları çözmemize yardımcı olun!
Bu video hoşunuza gittiyse bunları'da izlemeyi unutmayın!
FALCI BELKIS: bgcd.info/one/p56VaqudpXiq33k/video
KAFİR BÜYÜCÜNÜN EVİNDE BİR GECE: bgcd.info/one/oXPRqpeDmYvEmp8/video
3 DEDELER OLAYINI ÇÖZMEYE GİTTİK: www.youtube.com/watch?v=S0tR_...
BANA ULAŞABİLECEĞİNİZ YERLER:
Can: canxyavuzx
Arifhan: arifhanx
Nova: nova.prospekt
Twitter: canxyavuzx
SNAPCHAT: novaoverlord
FACEBOOK: ProspektNova/
Merhaba, videoları sizlere en iyi ve en kaliteli şekilde iletmek için çaba sarf ediyoruz.Video çekimleri sırasında oldukça zorlanıyoruz ve zaman harcıyoruz.Daha kaliteli videolar çekmemiz ve bizlere destek olmak için videoyu "beğenmeyi" unutmayın.

Коментари
Berkay Memiş
Berkay Memiş преди 55 минути
Amk lan ya aiz nasıl korkmuyoruz lannnnnn
Hatice Güneysu
Hatice Güneysu преди ден
Çıktı abi lastik
Elsad Ehmedov
Elsad Ehmedov преди 2 дни
ŞU DAKİKALARI YAZAN ÇOCUK SENİ ARIYORUMM😅
Melike Güvercin
Melike Güvercin преди 3 дни
Arifcan kamerayı çok oynatıyor biraz sakin ve detaylı tabi isini sana öğretemem ben ne hatime sadece kendi düşüncemi söyledim
Vedat Atkoşan
Vedat Atkoşan преди 3 дни
🥩🥩🥩
Vedat Atkoşan
Vedat Atkoşan преди 3 дни
Keşke et parçalarını sasür atsaydızın miydem bulandı
Cennet Mustafayevaa
Cennet Mustafayevaa преди 5 дни
Mrk ediyooom yaaa valla emnmisiniz sizin arkadasiniz olmadignan 🙄 azk mesafe var o sizi gormuyomu duymuyomu ? Bence daha gercekci bisiyler cekin yalanlarla digl dogrularla gosdern bizeeeeeee 👍
Kadirhan Tansel
Kadirhan Tansel преди 5 дни
Abi beni duy birlikte vidyo çekekim
Ömer Gürcan
Ömer Gürcan преди 6 дни
Müzikleri kaldırın sesleri iyi duyalim
QUEEN BLACKPINK
QUEEN BLACKPINK преди 7 дни
"o define size yar olmaz köpek" SGHAGHREYGIQEWOPKCÖLCKQRPWKNKODMV
w-U-U-r
w-U-U-r преди 8 дни
muzaffffffeeeeer kaç ulaaaaan
Tehlikeli Bölge
Tehlikeli Bölge преди 9 дни
Abi o beyaz şeyi merak ettim siz anlaya bildinizmi ben çok merak ettim onu
CEMİL ASRAN ŞİMŞEK
CEMİL ASRAN ŞİMŞEK преди 12 дни
Abi videodan önce bi teyze çıkıyo onu koymasan olmazmı
Haluk Kılıçoğlu
Haluk Kılıçoğlu преди 12 дни
17:01 de videoyu durdurup duvarda ki surete bakın resmen bi suret var yada ben mi öyle görüyorum
Beyzanur Talih
Beyzanur Talih преди 12 дни
Ben isterdim ama gotüm yemez😂🤣
Beyzanur Talih
Beyzanur Talih преди 12 дни
Adam muzaffer dedi kaçanlarda muzaffer kaç demisti onlar ola bilir mi???0
zahid semizoğlu
zahid semizoğlu преди 13 дни
yoksa 1.4 müü
zahid semizoğlu
zahid semizoğlu преди 13 дни
arabnın motoru 0.1 mii
İpek sıla
İpek sıla преди 14 дни
abi arifhan senden büyükmü
ARDA Akşit
ARDA Akşit преди 14 дни
Arkadaşlar 39:24 den 39:35 e iyi bakın ağaçtaki şeyi sadece ben mi gördüm siyah bişey
Eda Nur Karaca
Eda Nur Karaca преди 14 дни
Girerken bismillah diye giren Çıkarken ana bacı söverek çıkan iki varlık vardır. 1: öğrenciler 2: nova prospekt
Ersin aksoy
Ersin aksoy преди 14 дни
İzlerken benim kalbim fırlıcaktı aq
Irem Öztürk
Irem Öztürk преди 14 дни
Lan o adam nasıl bağırıyor oha
Uzay ve Evren
Uzay ve Evren преди 17 дни
saasıdhasuıdhuasda
Saniye Demirtaş
Saniye Demirtaş преди 17 дни
Abi öyle yerlere girmeyin Rabbim sizi korusun Amin
Mustafa Şekerci
Mustafa Şekerci преди 18 дни
ali biçim ve mesutcan tomay gelsin
KİTAP OKUYAN SOLUCANLAR
KİTAP OKUYAN SOLUCANLAR преди 19 дни
Abi dikkat edin katil de olabir
Gül Sarıca
Gül Sarıca преди 19 дни
Şu can abinin küfürlerine hastayım
Anonim Anonim
Anonim Anonim преди 20 дни
ALLAH SİZİ KORUSUN.Bu nasıl bir cesaret hala anlamış değilim.👍👏👏
Hamdiye Duman
Hamdiye Duman преди 21 ден
Arifhan ilk çekerken soldaki odada beyaz ışık gibi bir şey var
Alihan Atasoy
Alihan Atasoy преди 23 дни
11:37 çubuk yukarıdan düşmedi biri fırlattı
Rakan Basel
Rakan Basel преди 23 дни
Abi allah korson domoz falan cikar yayinza kopek alin🙂
Oyun GezegeniHD
Oyun GezegeniHD преди 25 дни
39:35 te ağaçlarda kırmızı işaretler var
Yiğit Sakarya
Yiğit Sakarya преди 26 дни
Cinle evli adamın sesi deilmi
Furkan Kağan Apul
Furkan Kağan Apul преди 28 дни
38:53 o define size yar olmaz küpek hem güldürüp hem korkutuyorsunuz 😂😂😂
Neslihan Nargül
Neslihan Nargül преди 29 дни
Adamın ses tonu Cinle evli manyak herifin ses tonuyla aynı aq
ADMIN 06
ADMIN 06 преди 29 дни
14:33 Oha Lan ! Tövbe Estağfirullah Tövbe Tövbe Tövbe Estağfirullah DOPSFAOSFOAFIOAFAFJFSJA
Emin İsayev
Emin İsayev преди 29 дни
Bu əli benim abim 😕k
Emin İsayev
Emin İsayev преди 29 дни
Muzafer Ali imamlarmizdan biri olmasın😕üzgünüm ama lanete kapildiniz.
Bedirhan Mizirak
Bedirhan Mizirak преди 29 дни
Abi evin içinden gelen ses daha önce başka bir yerdede aynı ses vardı
Bedirhan Mizirak
Bedirhan Mizirak преди 29 дни
Abi her videoda köpekler havlıyor
luna X
luna X преди 29 дни
Buraya bidaha gidiniz ve o adamların cesetleri ne bakınız
orxan ehmedov 29 mart 2002 ci il
orxan ehmedov 29 mart 2002 ci il преди месец
Abi super ya😂
Burak Akdeniz
Burak Akdeniz преди месец
Adam emek cekiolar beğeni atın lan gavat lar adam lar sizin ici n nasi şeylere katlaniolar ayıptır .
Mehmet Arif Koç
Mehmet Arif Koç преди месец
14:41: Can dilimi yuttum lan
Hülya KARABULUT
Hülya KARABULUT преди месец
Abi oje mı sürüyon
Muhammet Emin Keleş
Muhammet Emin Keleş преди месец
Abi çok güzel videolar yapıyorsun inşallah hakkını alırsın
Ömer Gacar
Ömer Gacar преди месец
Define aramaya geldiler uc harflileri gorduler o yizden kactilar
Emirhan Tavukçuoglu
Emirhan Tavukçuoglu преди месец
14:3 14:4 lerde siyahbirisivar
fearless_msp
fearless_msp преди месец
bi kerede sabah gidin
fearless_msp
fearless_msp преди месец
28:50 den sonrası ..... izlemeye korkuyorum
Banger
Banger преди месец
Ben olsam o evin 2 kilometre uzagindan bile geçmezdim
Hakim Sezgin
Hakim Sezgin преди месец
Camdan birisi bişey uzatıyor sanki ışık tutuyorlardı sanki
Sema Uysal
Sema Uysal преди месец
ilk defa çok korktum
fire fire huseyin
fire fire huseyin преди месец
abi bi gun size selam vericekler ya 😂
Sema Uysal
Sema Uysal преди месец
Başarıların devamını dilerim❤❤❤❤👊👊👊👊🤜🤛🤜🤛🤜🤛
Rojhat Kral
Rojhat Kral преди месец
Lan adam kendine et haşlama yapıyo neden karisiyorsunuz😂
Rojhat Kral
Rojhat Kral преди месец
Korkmatan çok gülüyorum Can' in tepkilerine yahu küfür etme zaten tekin yerler değil 😂
Defne Aydemir
Defne Aydemir преди месец
31:59 adama çok yakın durmuyorlar mı? Adam nasıl fark etmedi?
ilyas sekmen
ilyas sekmen преди месец
2 agacta kırmızı bisey vardı gördünüz mü en sonda
Fatih Yetimoğlu
Fatih Yetimoğlu преди месец
Video mukemmel olmuş abicim
Fatih Yetimoğlu
Fatih Yetimoğlu преди месец
Mukemmel
Zeynep Gülsün
Zeynep Gülsün преди месец
Can : adamlar cin görmüş aLlah'ın sen bize gösterme
M. Samet Çinkılınç
M. Samet Çinkılınç преди месец
17:19 dan 17.22 ye kadar 0.25 hızında izleyin. Yavaşlatın. Tabağın sağ altında kol görünüyor ama insan koku değil
ツMADპ ใค TURKპყ
ツMADპ ใค TURKპყ преди месец
Can; A**na k**im has s**tir CINLER ; ya kardeşim her videonda bizlere küfür ediyorsun önceki videonda teyzemize yapmışsın yeter kardeşim
Burkay İdikurt
Burkay İdikurt преди месец
AĞAÇLARDA X İŞARETİ VAR
김하나
김하나 преди месец
Kazandaki ve yerdeki ne Hala aklımda merak etdimm Sanki mezardan bişey almış TövbeEstağfurullah
NINJA MFT
NINJA MFT преди месец
12 dk 30 sn de lastik ğeciyo
Mehmet Polat
Mehmet Polat преди месец
fener elimden düştü kesin cinler bana işaret veriyor
Azizcan Yanık
Azizcan Yanık преди месец
30.03 adamın götüne girdiler adam fark etmedi
Melis Tan
Melis Tan преди месец
o define size yar olmaz köpek henskwns
Azra Arslan
Azra Arslan преди месец
CİN: saklanan birileri geliyor CAN:niyetimiz raszlık vermek büyü bozmak değil çalıp çırpmak değil kırp dökmek dyil CİN: tam bizimkiler geldi çıkın CAN: olu burada bişey var ha CİN: gerizek yalı biz varız ?..😵😵
Berat Akyol
Berat Akyol преди месец
Bu isi biliyosun abi
Eymen Gökçe
Eymen Gökçe преди месец
abii cinler kötü iinsanların ruhu mu ona benzer bişey mi
mehmet celik
mehmet celik преди месец
36:23 beyaz bişe geçiyor lan cinmi yok (Hayaletmi)
Rumeysa Yanasma
Rumeysa Yanasma преди месец
Abi korkudan ağladım böyle şeylerden uzak durun
kim oyun ister
kim oyun ister преди месец
Abi itibaren ordaki parlak göz ve kafa sulüyeti gördüm o topu onlar itmiş olabilir abi
kim oyun ister
kim oyun ister преди месец
Abiiiii 17:12 topa benzer seyi arasında parlak parlak göze benzer şeyler var çözümü bul bunelaaaaaaaaan
kim oyun ister
kim oyun ister преди месец
Birde kapar
İsa Tuncer
İsa Tuncer преди месец
Abi sen telefonla bisey yapoyordun ses geldi
KARA YÜZLÜ KORUMA
KARA YÜZLÜ KORUMA преди месец
Abi sonda fark ettiysem ağaçlarda kırmızı noktalar var
Deniz Sultan Şimşek
Deniz Sultan Şimşek преди месец
çalılarrda o kadar ses çıkardınız adam nasıl duymadı sizi
Maximum Game
Maximum Game преди месец
14:30 AAA yürüyen tekerlek!
Maximum Game
Maximum Game преди месец
11:22 dikkat ettim dinledim büyük ihtimalle atın yürüme sesi,herhalde adamın atı var ve sizi takip ediyo
videolar paylaşımı
videolar paylaşımı преди месец
36:40 abi sanki biz her gün cin görüyoruz
Bulent Ozkan
Bulent Ozkan преди месец
2:06 da birsey insan yüzü gibi 😱 2:14 ohaaaa
Mustafa Kardelen
Mustafa Kardelen преди месец
arka taraftan sopa ile tencereyi iten kim 17:20 hangi arkadasiniz
Enes K.
Enes K. преди месец
Videodan değil arkada çalan müzikten korkuyom amk
Hidayet Erkuş
Hidayet Erkuş преди месец
Abi videoların keyifli ama kendinize zarar vermeyin 😊😊😊
Hüseyin Mert
Hüseyin Mert преди 2 месеца
Muzaffer: sİTKrİGİd Can Yavuz: Napion lan orda Muzaffer: sitirgid lna Can Yavuz: o define size yar olmaz köpke
İsmi Boşver
İsmi Boşver преди 2 месеца
@Hüseyin Mert tmm saoll
Hüseyin Mert
Hüseyin Mert преди 2 месеца
@İsmi Boşver sonlara doğru bak görürsün
İsmi Boşver
İsmi Boşver преди 2 месеца
Kaçıncı dk nsosmdoeldpalsksksls
Oyun Delisi Gaming
Oyun Delisi Gaming преди 2 месеца
36:28 arkadaki domuz sanırsam
Oyun Delisi Gaming
Oyun Delisi Gaming преди 2 месеца
abi muzaffer halil dedi
Oyun Delisi Gaming
Oyun Delisi Gaming преди 2 месеца
ve çocuğu olabilir adamın mezardaki çocuk
Oyun Delisi Gaming
Oyun Delisi Gaming преди 2 месеца
abi alkarısına gidin alkarısı isteyenler +1 like abansın
Murat ÖZEN
Murat ÖZEN преди 2 месеца
Cinden Degil İnsandan Korkucan Dedigim Video
HAYELLERİN SENİ BEKLİYOR
HAYELLERİN SENİ BEKLİYOR преди 2 месеца
360 kamero olsa efsane abi
블랙정의
블랙정의 преди 2 месеца
Ohaaaa 2:06 ya bakınnn jamerayı çevirdiği yerde çarşaflı biri varrr
Mertcan Uruni
Mertcan Uruni преди 2 месеца
Babamda accent blue 2015model vardi ayni boyle kalmistik camurda arabayi cikartamamistik komsunun transporteri vardi yunus burun kasa onla kurtarmisti bizi gotu kalkmisti arabanin ayni bole zor cikmistik
Deniz Özcan
Deniz Özcan преди 2 месеца
accent blue modern bi araba öyle dağa taşa vurulcak bi araba değil zaten o arabayla dağ yollarında gidemessin bmw gibi yere basık araba bunlar çakılıp kalır hemen
onurcan topal
onurcan topal преди 2 месеца
Bu zamana kadar en guzel vidon bu abi
Emre Yavuz
Emre Yavuz преди 2 месеца
31:48 adam üzerlerine koşsa bütün türkiye felç
Nova Prospekt
Nova Prospekt преди 2 месеца
Burada güvendesin 🤫
Ayşenaz Koca
Ayşenaz Koca преди 2 месеца
21:31 ananırahim ortaya karışık jdjdnsknxjsnx
Hilal Akblt
Hilal Akblt преди 2 месеца
Yaa bende istyom gelmek ama orda olmak nebiliyim allah korkariz tek ama korkutucu
Yaşam Grafiği
Yaşam Grafiği преди 2 месеца
Cinler insanlar ve hayvanlar kılığına görebilir ,insanlar arasında dolaşabilir insan gibi konuşabilir Müslim cin var kaffar cin var ,ayette alla buyuruyor ki cehennemi insanlarlan ve cinlerden oluşacak buyuruyor, insanoğlu cinlerden veya şeytandan veya kötülüklerden korunması için bir çok dua vardır ALLAH koruyan ve gözeltendir,,
KUYUNUN İÇİNDE DEFİNE BULDUK! - Paranormal Olaylar
58:25
Nova Prospekt
Показвания 3,5 млн.
Kanıt 2. Bölüm - Full Bölüm
1:17:54
Kanal D Arşiv
Показвания 43 хил.
DJULIA - NOZHAT / Джулия - Ножът, 2021
3:33
PlanetaOfficial
Показвания 838 хил.
2BONA - CANDY 🍭 (OFFICIAL VIDEO 2021)
2:51
Two Louder TV
Показвания 651 хил.
CİNLE EVLİ GİZEMLİ ADAMLA BİR GECE - CİNLE EVLENDİĞİ YER!
51:29
Nova Prospekt
Показвания 732 хил.
Kurtlar Arasında | Türkçe Dublaj Yabancı Dram Filmi | Full Film İzle
1:49:04
A NIGHT WITH KAPALAK  GIRL - HIDDEN Rooms We Have Never Entered!
53:06
Nova Prospekt
Показвания 816 хил.
Домовой/ 2019/ Фильм HD
1:43:14
RWV Films
Показвания 15 млн.
CİNLERİN MUSALLAT OLDUĞU ÇOCUĞA KURŞUN DÖKTÜK! HERŞEY SON BULDU
51:25
KABUS GİBİ BİR GECE GEÇİRDİK! -Medyum ile BELKIS’ın Yerini Bulduk!
41:23
KATİL MEZARCININ KONAĞINDA BİR GECE! - Esrarengiz Sesler
40:17
Nova Prospekt
Показвания 1,1 млн.
4 ARKADAŞIN CİN ÇAĞIRDIĞI EVE GİTTİK! - Müsfer Cinleri ile Bir Gece
51:37
ŞEYTAN DAĞINDA BİR GECE GEÇİRDİK - Paranormal Olay
56:09
Nova Prospekt
Показвания 2,1 млн.
DJULIA - NOZHAT / Джулия - Ножът, 2021
3:33
PlanetaOfficial
Показвания 838 хил.
2BONA - CANDY 🍭 (OFFICIAL VIDEO 2021)
2:51
Two Louder TV
Показвания 651 хил.
Следновогодишно с Тодор и Славка
3:42
Ала-Бала
Показвания 579 хил.
Food Theory: Cheetos Are Cow Food!
13:00
The Food Theorists
Показвания 619 хил.
2 ПЪЛНИ ЖЕНИ В 1 ПЪЛНА ВАНА (ft. Niki Gurmanov)
41:05
НЕ СЕ РАЗДЕЛЯМЕ?
11:28
Todor Azov
Показвания 35 хил.
Guess The Fortnite Streamer, Win $1,000 (Baby Edition)
10:03
FaZe Jarvis
Показвания 405 хил.